Do czego używać stempli?



Często dostaję pytania do czego używać moich stempli. No bo ładne takie ale szkoda schować w pudełko żeby leżały. Muszę Wam napisać, że wszystkie moje stemple są w użyciu. Częściej czy rzadziej ale zaglądam do nich i tworzę przy ich użyciu różne rzeczy. Poniżej pokażę Wam przykłady ale oczywiście możecie do takich prac użyć każdego innego stempla. Liczy się pomysł no i dobry tusz.


Naklejki tworzę najczęściej. Można je zrobić na folii lub papierze samoprzylepnym oraz na gotowych podklejanych etykietach. Na powyższym zdjęciu widzicie jeszcze nie rozcięty arkusz folii transparentnej a poniżej jest papier samoprzylepny. Rozcinam najprościej jak się da- nożyczkami albo dziurkaczem jak np, kółka. Pamiętajcie, że na błyszczących powierzchniach nie każdy tusz się sprawdzi. O tym jakich ja używam tuszu pisałam tydzień temu w TYM poście.








Plakaty do zawieszenia na ścianie. Można w ramie albo po prostu kawałkiem washi. Każda forma wygląda świetnie. Ja wybieram papier do farb akwarelowych.






Tagi, bileciki. Można je zrobić na kartce z bloku technicznego czy akwarelowego.





Kartki któe wykorzystamy jako pocztówkę ale też do pakowania prezentów.







Można też wystemplować własny papier do zapakowania. Ja do tego używam gładką bibułę.



Do szeroko pojętego journalingu.


Ale też można nimi udekorować okładkę notesu. Ja ozdobiłam folder z Tigera.


W kategorii Inne dodam girlandę, którą zrobiłam na zwykłym papierze z bloku technicznego. Koła wycięłam dziurkaczem i przykleiłam je do sznurka.




Taśma washi. Potrzeba tylko washi gładką bez wzoru.


Karty do Project Life


Pudełka


Nadruki na kopertach


Proporczyk

Nadruk na papierowej torbie. Toutorial na torbę zrobiłam jakiś czas temu dla Niebałaganki.



 To część z moich propozycji, postaram się częściej publikować podobne pomysły. Zawsze powtarzam, że ogranicza nas tylko wyobraźnia. Chętnie się dowiem do czego Wy używacie stempli, piszcie tu lub na FB.

Komentarze