Tusze jakich używam


tusze craft

Często pytacie jakich tuszy używam do moich stempli. W zasadzie trochę ich przetestowałam. Mam ochotę jeszcze na tusze jednej firmy i pewno wkrótce je wypróbuję. Jak dotąd jednak, najbardziej zadowolona jestem z tuszy Tsukineko. To nie jest reklama a subiektywna opinia. Uwielbiam je. Niedawno przetestowałam tani tusz z Aliexpress i powiem szczerze, że jest rewelacyjny, ale o tym poniżej. Wszystkie prace jakie powstają, tworzę przy użyciu tuszy StazOn oraz Memento. Często nakładam kilka tuszy na jeden stempel tak aby uzyskać kolor spoza palety. Takie działanie pewno brudzi trochę gąbkę aplikatora ale jeśli zachowacie zasadę- najpierw jasny a potem ciemny tusz, nie będzie to widoczne.


Stazon to mój faworyt. Piękna, choć moim zdaniem skromna paleta barw. Można nim stemplować na prawie każdej powierzchni. Przetestowałam go na materiale, drewnie, folii, papierze- trzyma się trwale. To dzięki niemu mogę wyczarować własne, niepowtarzalne naklejki czy aplikacje na koszulce dziecka. Czarny StazOn obłędnie pachnie!






 Memento to tusze, których używam najdłużej. Wspaniała paleta barw i żywe kolory. Małe poręczne opakowania. Szkoda, że nie ma wersji midi tylko albo małe albo całkiem duże.




 Niedawno na próbę zamówiłam tusz z Aliexpress. Wybrałam czarny, kosztował mniej niż dolara. Zachwyciłam się. Jest dość klejący, ma trochę inną konsystencję ale ten kolor! Efekt przerósł moje oczekiwania. Nadaje się do drewna, materiału, papieru ale do folii już nie- sprawdziłam. Kupię go więcej bo warto.



Na zdjęciu poniżej trzy odcienie czarnego- tusze Archival, StazOn i Craft.


Pamiętać trzeba o tym żeby po użyciu tuszu zamknąć opakowanie a nie odłożyć na bok. Zamknięta poduszka sprawi, że tusz nie wyschnie zbyt szybko. A mnie zdarzyło się mieć tusz przez trzy dni, tylko dlatego, że przez cały czas pracy opakowanie pozostawiłam otwarte. Wybór tuszu należy do Was, pamiętajcie jednak, że to od niego zależy jakość i trwałość odbitki.


Komentarze

  1. Tusze warto też przechowywać do góry nogami, wtedy dłużej są 'świeże' i nie wysychają tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz