Przydasie z Alliexpress


Od kiedy pojawiła się możliwość kupowania na Alliexpress, mocno wzbogaciły się moje szuflady z przydasiami. Zamawiam produkty z różnych dziedzin ale podzielę się z Wami tymi, których używam do rękodzieła. Oglądając konkretny produkt zawsze szukam najtańszej możliwości. Zdarza się, ze coś co pierwotnie znajduję za 4.69$ finalnie kupuję za 2.20$. Jeśli czegoś bardzo chcecie poświęćcie trochę czasu na zagłębienie się w temat.


Silikonowe foremki znajdziecie pod hasłem- molds, gumpaste, ciasto, dekorowanie, foremka. Wypełnijcie nimi masę samoutrwaldzalną a otrzymacie figurki. Są świetną wartswą na kartkach, boxach i wielu pracach z mediami. 



Taśma washi. Papierowa, łatwo ją odkleić od ściany, kartki w notatniku oraz wszelkich innych powierzchni. Uwielbiam ich używać w pokoju dzieci- można odklejać plakaty i przyklejać nowe bez uszczerbku dla ściany. Washi tape to hasło pod którym je znajdziecie.



Samoprzylepne dżety w wyszukiwarce znajdziecie wpisując- imitacje pereł, akrylowe, naklejka samoprzylepna.


Gąbki do distressów. Są rewelacyjne do zabawy z tymi tuszami. Można kupić w zestawach z pudełkiem do przechowywania. Ja zamawiam po kilka sztuk. Tusz, gąbka- po wpisaniu tych dwóch słów pojawią się propozycje.



Tusze. Na powyższym zdjęciu porównanie trzech czarnych tuszów, ostatni z alliexpress. Dorównuje pozostałym. Osobiście nie przepadam za tą konsystencją gąbki i oddałam je dzieciom ale nie umniejsza to ich jakości.


Linijka z elementami do odrysowania. Kupiłam komuś w prezencie. Solidna, metalowa. Powyższa dostępna pod hasłem- linijka, telefon.


Die cutsy czyli gotowe kolorowe wycinanki z różnymi motywami.  Szukajcie die cut.


Stemple. Choć sama je robię to jednak nie jestem w stanie wykonać tak dokładnych liter jak bym chciała. Dlatego napisy chętnie zamawiam. Clear stamp to odpowiednie wyszukanie.





Naklejki. Stickers.


Kwiaty sztuczne do kartek. Scrapbooking flowers.

Celowo nie podaję linków. Często aukcje są już nie aktualne. Produkty docierają w ciągu kilku tygodni a to czas kiedy oferta wygasa i trzeba szukać nowych.

Komentarze