Stempel wykonany ze wzoru TandiArt



Kilka tygodni temu ogłosiłam na moim Instagramie rozdanie. Poprosiłam o nadsyłanie zdjęć rysunków, z których wykonam stempel. Zadanie trudne bo nigdy nie wiem, czy taki mój stempel odzwierciedli taki wygląd rysunku, jakiego spodziewa się jego autor. Zupełnie inaczej pracuje się tak ot, z głowy, według mojego widzimisię a inaczej na gotowym wzorze, który powinien wyglądać tak a nie inaczej. Z nadesłanych prac wybrałam dwa, zupełnie różne od siebie obrazki. Dziś przedstawiam Wam pierwsze miejsce w moim konkursie- wróżkę.


Autorka projektu, TandiArt, była bardzo zadowolona. Na powyższym zdjęciu znajduje się zdjęcie jakie dostałam od Sylwii. To było jedyne źródło mojej późniejszej pracy. A tuż poniżej, zdjęcie zrobione w trakcie dłubaniny. Nie ukrywam, że to bardzo ciekawe wyzwanie i pewno do niego jeszcze wrócę.







Komentarze

  1. Fantastyczny stempel, detale cudnie odzwierciedlily moja ilustracje :) bardzo dziękuje 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz