Wiszące kieszenie z washpapy



Kieszenie dzięki którym wyeksponujemy lub też schowamy to co uznamy za stosowne. Możemy je umyć mokrą gąbką gdy się zakurzą, zmienić sznurek na łańcuszek, udekorować stemplem albo broszką. Mega wiele twarzy jednego przedmiotu.
Podpatrzyłam podobne na Pinterest u The Jungalow. Nie odwzorowałam ale zrobiłam po mojemu, polecam jednak podejrzeć jak wygląda pierwowzór.


Krok po kroku jak zrobiłam:

Z tektury wycięłam koło- odrysowałam je od talerza. Takie samo koło narysowałam na washpapie i i również wycięłam. Przy pomocy kleju do papieru nakleiłam na koło tekturowe to z washpapy.
Wilgotną gąbką zmyłam nadmiar kleju bo niestety trochę wypłynął brudząc przy tym moją washpapę (woda jej nie straszna). Z washpapy złotej, błyszczącej wycięłam kieszeń- trochę mniejsze koło, któremu ucięłam fragment. Na brzeg naniosłam klej i przykleiłam do okrągłego blatu. Przymocowałam spinacze tak by docisnąć klejone elementy. Pozostawiłam je na 20 minut by klej zasechł. Dziurkaczem zrobiłam dwie dziurki do których przywiązałam zwykłą sznurówkę. Tym samym dziurkaczem wytłoczyłam wzorki dookoła kieszeni.




diy washpapa

Komentarze